Riktig äkta kärlek, riktig vänskap.

Såg precis ett avsnitt av serien av One tree hill.
Det fick mig att sakna Z otroligt mycket.
Vi bor bara två timmar ifrån varandra men ibland känns det nästan som om det lika gärna hade kunnat vara på andra sidan jorden. När man inte har möjlighet att ses, oavsett anledning, så spelar det ingen roll om det rör sig om 1 timma eller 5.

Jag ser verkligen vår vänskap som något som är extremt hållbart.
Inga avstånd eller meningsskiljaktikheter kan få oss att inte vara vänner.
Oavsett hur länge sen det var vi sågs eller om vi inte pratar på telefon på lång tid så vet jag att det kommer kännas likadant när vi ses igen. Jag vet att jag alltid kan ringa henne så som hon alltid kan ringa mig.

Kärlek är så mycket starkare än avstånd och skillnader.
Den finns verkligen där vad som än händer.
Hur osams man än må vara.

Jag önskar alla hade en sån vän som jag har.
Jag tycker om dig så mycket och jag saknar dig verkligen ikväll.





   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0