Ansamlingar av stress

Min klasskompis sa något bra idag, som jag tänkt på hela dagen faktiskt. Att eftersom våra kroppar inte vet "dagar, månader, år" så samlas stressen ju på allt eftersom, den muskelvär och huvudvärk ajg känne ridag behöver inte bero på att jag är hemskt stressad idag, utan kan bero på den stress jag genomgått de senaste månaderna eller åren!

Jag har huvudvärk dagligen, trots att jag vanligtvis aldrig har huvudvärk. Mina axlar är uppe vid öronen och det känns som jag har tjugotusen saker för mycket att göra.
Om ajg nu går runt och bär på två år av stress, hur gör jag mig då av med den? Hur får jag huvudvärken att släppa? Axlarna att sjunka ned? Längtar efter den där känslan av lätthet!




Kommentarer
Postat av: M

Pausjympa min vän =)

2009-05-26 @ 18:21:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0