Ett leende

Gick på stan med en vän idag i vårsolen. Man kan ju inte sluta le. Det är helt underbart.
Vi gick i affärer av större kedjor som HM och Lindex och sen mindre butiker med olika innehåll. Det jag älskar med butiker är den mänskliga faktorn. När man går in i en butik så märks det, personlen ler och hejar, och efter en stund frågar de om man behöver hjälp med något. Jag älskar det! Jag älskar att bli mött med ett leende. Det ger mig energi, gör mig gladare. Och mer villig att betala 55kr för en liten kylskåpsmagnet som jag inte behöver :)

Fler leenden!





       


Kommentarer
Postat av: johanna

så borde alla vara som jobbar i affär... =)

2009-03-24 @ 18:46:34
URL: http://misseverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0