Balsam för både kropp och själ.

Det har varit mycket på senaste tiden. Mycket att göra och mycket lite bloggande. Ni alla som bloggar vet hur det är. Man får sina ups and downs i skrivandet. Behovet att uttrycka sina känslor.

Jag har alltid sagt att när jag börjar studera på universitetet. DÅ ska jag börja träna.
Visserligen sa jag att jag skulle börja dansa. Vilket fortfarande inte hänt men jag tränar iaf.
Body Balance.
Den träningen är som mitt hjärtebarn.
Man stretschar och verkligen anstränger sig. Bara lever i nuet och tävlar mot sig själv.
För att sedan avsluta med total avsappning.
Det är som att man bara lever just då.
Hur mycket man än har att tänka på egentligen vid sidan om.
Jag verkligen älskar att gå på just dom passen för dom ger mig en energi som inget annat gör.

Nu har jag inte tränat på en vecka eftersom jag har varit borta.
Men imorn är det dags igen.
OM jag längtar!






     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0